Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projekty neziskových organizací 2 (KUMK / PRON2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / PRON2 - Projekty neziskových organizací 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Přímá aplikace získaných teoretických znalostí a dovedností do praxe.

Získané způsobilosti

Posluchač zvládá aplikaci teoretických znalosti a dovedností v oblasti marketingových komunikací a projektového řízení ve specifickém prostředí. Má znalosti o organizacích neziskového sektoru,je schopný zpracovat a realizovat projekty neziskových organizací v aktuálním sociálním kontextu partnerského prostředí. Zvládá systémové teoretické řešení všech fází marketingového procesu a je schopný jejich praktické realizace.

Literatura

Rektořík, J. Ekonomika a řízení neziskových organizací. Brno : MU, 1998. ISBN 80-210-1810-0.Hannagan, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.Duben, R. Neziskové organizace I. a II., skripta. Jindřichův Hradec : Jihočeská univerzita, 2003. ISBN 80-7040-195-8.Čepelka, Oldřich. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Vyd. 1. Liberec : Nadace Omega, 1997. ISBN 80-902376-0-6.Putnová, Anna. Etické řízení ve firmě : nástroje a metody : etický a sociální audit. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1621-3.Němec, Petr. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. ISBN 8085943204.Němec, Petr. Public relations : zásady komunikace s veřejností. Vyd. 1. Praha : Management press, 1993. ISBN 80-85603-26-8.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- Aktivní účast na teoretickém řešení marketingového procesu zpracování projektů i na jejich praktické realizaci.

Garant

PaedDr. Marcela Göttlichová

Vyučující

PaedDr. Marcela Göttlichová