Předmět Principy fungování reklamní agentury (KUMK / PRORE)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / PRORE - Principy fungování reklamní agentury, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Předmět je dělen na 4 základní tématické bloky:1. Strategický plán a jeho význam, práce accounta-brief2. Kreativita3. Produkce - reklamní, tisková4. Efektivita na straně agentury a na straně klienta + vyhodnocení zadaných úkolů a prezentace studentů v týmech
Získané způsobilosti
Student má základní teoretické znalosti oboru marketingových komunikací. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi.
Literatura
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Ibach, H. How To Write An Inspired Creative Brief. iUniverse.com, 2009. ISBN 9781440158278.Hameroff, E. The Advertising Agency Business: The Complete Manual for Management & Operation. McGraw-Hill, 1998. ISBN 978-0844231693.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet - Aktivní účast 80 %,- Studenti v týmech zpracují, odprezentují a odevzdají zadaní semestrálního úkolu, který bude sestaven dle jednotlivých bloků v rámci semestru.
Garant
Mgr. Josef Kocourek
Vyučující
Mgr. Josef Kocourek