Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Principy fungování reklamní agentury (KUMK / PRORE)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / PRORE - Principy fungování reklamní agentury, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět je dělen na 4 základní tématické bloky:1. Strategický plán a jeho význam, práce accounta-brief2. Kreativita3. Produkce - reklamní, tisková4. Efektivita na straně agentury a na straně klienta + vyhodnocení zadaných úkolů a prezentace studentů v týmech

Získané způsobilosti

Student má základní teoretické znalosti oboru marketingových komunikací. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi.

Literatura

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Ibach, H. How To Write An Inspired Creative Brief. iUniverse.com, 2009. ISBN 9781440158278.Hameroff, E. The Advertising Agency Business: The Complete Manual for Management & Operation. McGraw-Hill, 1998. ISBN 978-0844231693.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet - Aktivní účast 80 %,- Studenti v týmech zpracují, odprezentují a odevzdají zadaní semestrálního úkolu, který bude sestaven dle jednotlivých bloků v rámci semestru.

Garant

Mgr. Josef Kocourek

Vyučující

Mgr. Josef Kocourek