Předmět Psychologie v MK (KUMK / PSYMK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / PSYMK - Psychologie v MK, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Možnosti uplatnění psychologických poznatků v marketingových komunikacích- Definice základních psychologických pojmů ve vazbě na marketingové komunikace- Psychologické aspekty komunikačního procesu- Využití psychologie při tvorbě jednotlivých prostředků marketingových komunikací- Psychologická analýza značky a image- Využití psychologických metod a technik při výzkumu účinnosti marketingových komunikací
Získané způsobilosti
- má znalosti o možnosti využívání základních psychologických poznatků v oblasti marketingových komunikací - dokáže využít získané znalosti při řešení konkrétních úkolů- orientuje se v možnostech aplikace psychologických metod a technik ve výzkumu marketinových komunikací
Literatura
Vysekalová, J.; Mikeš, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.DePelsmacker, P. a kol. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. Frey, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha, 2008. Schulz, D. E. Moderní reklama, umění zaujmout. Praha: Grada, 2002. Hradiská, E. Psychológia a reklama. Bratislava: Elita, 1998. Komárková, R. a kol. Psychologie trhu. Praha, Grada, 1998. ISBN 80-7169-632-3.Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705575.Muhlbacher, H. Selektivní propagace. Praha: BaB text, 1993. DeFleuer, M. L., Ballová-Rokeachová, S. J. Teorie masové komunikace. Praha: Karlova universita, 1996. Vysekalová, J., Herzmann, J., Cír, J. Výzkum efektivnosti komerční komunikace. Praha: VŠE, 2004. Felser, G. Werbe- und Konsumentenpsychologie. Spectrum Akademischer Verlag, 1997. Behrens, G. Werbepsychologie. VW Munchen, 1991.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Docházka: povinná - Testy: podmínky splnění budou konkretizovány před každým testem - Zkouška: znalost probrané látky z probíraných tematických okruhů - písemný test
Garant
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Vyučující
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.