Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public relations 1 (KUMK / PUBR1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / PUBR1 - Public relations 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Historie a vývoj public relations- Formy public relations- Cíle a cílové skupiny PR- Základy media relations- Pravidla tvorby tiskové zprávy- Příprava tiskové konference- Interní public relations- Externí public relations- Eventy, corporate identity, image- Public relations v marketingových komunikacích

Získané způsobilosti

Student chápe důležitost komunikace v obecné rovině, dokáže analyzovat potřeby cílových skupin, zná pravidla českého pravopisu.

Literatura

Caywood, Clarke L. Public relations : řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8072268864.Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada Publishing, 2006. Svoboda, Václav. Základy public relations. Vyd. 2. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2004. ISBN 807318043X.Svoboda, V. Základy public relations. Zlín: UTB, 2004. ISBN 80-7318-172-X.McCombs, Maxwell E. Agenda setting : nastolování agendy: masová média a veřejné mínění. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-591-2.Vysekalová, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.Scott, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.Phillips, David. Online public relations. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024703688.Deirdre Breakenridge. PR 2.0 New Media, New Tools, New Audiences. New Jersey, 2008. ISBN 0-32-151007-0.Čepelka, Oldřich. Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie. Vyd. 1. Liberec : Omega, 2003. ISBN 8090237630.L Etang, Jacquie. Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-596-7.Clemente, Mark N. Slovník marketingu. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 8025102289.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Účast na seminářích (alespoň 80% účast)- Aktivní práce v hodinách- Zpracování dílčích úkolů v seminářích, zpracování prezentací, esejí na zadaná témata.Požadavky na ukončení předmětu: Zpracování seminární práce na zadané téma a odevzdání práce ve stanoveném termínu, ústní zkouška formou odborné rozpravy. Do celkového hodnocení je započítávána úroveň odevzdané seminární práce a aktivní účast ve výuce.

Garant

doc. Olga Jurášková, Ph.D.

Vyučující

doc. Olga Jurášková, Ph.D.