Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reklama 1 (KUMK / REKL1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / REKL1 - Reklama 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky inovací studijních materiálů, realizací odborných workshopů a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=94- Postavení reklamy v systému marketingových komunikací.- Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely.- Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení, rozhodování příjemce sdělení, kognitivní, emotivní a konativní procesy.- Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely.- Vývoj nových trendů v oblasti reklamy.- Struktura komunikační/reklamní agentury.

Získané způsobilosti

Student získá základní teoretické poznatky pro kvalitní orientaci na poli reklamy. Je schopen plně využívat hlavní nástroje reklamy, umí se rozhodnout při výběru vhodného nástroje a dokáže odhadnout vhodnost daného nástroje pro cílovou skupinu.

Literatura

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.KRUPKA, Jaroslav. Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0046-9.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Clow, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%- 80% účast na seminářích- Prezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích úkolů podle aktuálního zadáníBez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečný test znalostí.Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem.

Garant

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.