Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reklama 2 (KUMK / REKL2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / REKL2 - Reklama 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky inovací studijních materiálů, realizací odborných workshopů a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=113- Strategické plánování reklamy, vysvětlení teoretických modelů a přístupů k plánovacímu procesu.- Podstata jednotlivých strategických kroků (cílová skupina, cíle, rozpočet, média, vyhodnocení.- Reklamní sdělení, jeho podstata, kreativní strategie.- Reklamní apely, formáty reklamy, informační obsah reklamy.- Slabá a silná teorie reklamy, teorie hierarchických účinků.

Získané způsobilosti

Student se orientuje v procesu plánování reklamy, má znalosti o reklamních cílech, budování značky, kreativním obsahu reklamy. Dokážeme analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.

Literatura

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.SVĚTLÍK, Jaroslav. O podstatě reklamy. Bratislava: EUROKÓDEX, 2012. ISBN 978-80-89447-85-5.Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.SHIMP, Terence A a J ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. Mason, OH, 2013. ISBN 978-1-111-58021-6.Du Plessis, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1456-8.Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Steel, J. Reklama. Průzkum, příprava a plánování. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0065-0.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%- 80% účast na seminářích- Prezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích úkolů podle aktuálního zadáníBez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečný test znalostí.Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.

Garant

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.