Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sociální média (KUMK / SOCKM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / SOCKM - Sociální média, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Základy social media marketingu, výhody a nevýhody, chování uživatel, cílení- Copywriting, způsoby komunikace, conversation making- Druhy sociálních médií a jejich specifikace (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIN, Pinterest. blogy atd.)- Aplikace na Facebooku, social microsites- Facebook Ads- Internetové memy a jejich využití v marketingu- Branding, budování osobního brandu- Měření v sociálních sítích- Práce s online nástroji a softwarem- Idea making, hledání inspirace, rešerše- Storytelling a gamifikace- Tvorba a prodej strategie propagace v sociálních sítích

Získané způsobilosti

Student získá kvalitní základy pro pozici "social media marketing specialist" a bude schopen vytvořit komplexní strategii pro propagaci v sociálních sítích.

Literatura

HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting: podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3269-2.BERGH, Joeri van den. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0002-5.EVANS, Liana. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter & other social media. Indianapolis: Que, 2010. ISBN 978-0-7897-4284-1.KAPUTA, Catherine a Michal ČAKRT. Staňte se značkou!: osobní branding, aneb, jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-234-5.FOG, Klaus et al. Storytelling: Branding in Practice. Springer, 2010. ISBN 978-3540883487.SOLIS, Brian. Engage!: The Complete Guide for Brands and Businesses to Build, Cultivate, and Measure Success in the New Web. Hoboken: Wiley, 2011. ISBN 978-1118003763.WARNER, Bernhard. #Fail: The 50 Greatest Social Media Screw-Ups And How To Avoid Being The Next One. Lulu.com, 2012. ISBN 978-1471615238.TURNER, Jamie a Reshma SHAH. How to make money with social media: an insider s guide on using new and emerging media to grow your business. Upper Saddle River: FT Press, 2011. ISBN 978-0-13-210056-4.STERNE, Jim a Jiří FADRNÝ. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.QUALMAN, Erik. Socialnomics: how social media transforms the way we live and do business. Hoboken: Wiley, 2011. ISBN 978-0-470-63884-2.SOLIS, Brian. The End of Business As Usual: Rewire the Way You Work to Succeed in the Consumer Revolution. Hoboken: Wiley, 2011. ISBN 978-1118077559.SAFKO, Lon a David K. BRAKE. The social media bible: tactics, tools, and strategies for business success. Hoboken: Wiley, 2012. ISBN 9978-1118269749.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- 80% účast- Vypracování seminární práce na zadané téma- Splnění dílčích úkolů v průběhu semestru

Garant

Mgr. Olga Biernátová