Předmět Teorie a praxe marketingových komunikací (KUMK / SZZMK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / SZZMK - Teorie a praxe marketingových komunikací, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Zodpovězení položených otázek státnicovou komisí.
Získané způsobilosti
Student bude schopen plně ovládat nástroje marketingové komunikace.
Literatura
Viz literatura k jednotlivým předmětům. See courses.
Požadavky
Splnění všech potřebných podmínek v rámci studia.
Garant
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.doc. Olga Jurášková, Ph.D.prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.prof. Peter Štarchoň, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.