Předmět Business English in MC 1 (KUMK / XANG1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XANG1 - Business English in MC 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Výuka bude pokrývat tato témata z oblasti marketingových komunikací:- firemní identita,- logo,- značka,- průzkum trhu,- profil zákazníka,- sběr dat,- marketingový plán,- tvorba reklamy,- distribuční kanály,- telemarketing,- přímý marketing,- PR,- sponzoring,- veletrhy, aj.Předmět bude také pokrývat tato témata z oblasti obchodní angličtiny:- založení firmy- business a gender- firemní telefonování- historie firmy- podnikatelský duch- headhunting
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu by student měl být schopen aktivně anglicky komunikovat o tématech z oboru obchodní angličtiny a marketingových komunikací a ovládat relevantní slovní zásobu.
Literatura
Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Docházka min. 80 procent, soustavná příprava na výuku, plnění domácích úkolů, splnění polosemestrálního testu a závěrečného testu. Průměr z obou testů musí přesahovat 60 procent
Garant
Mgr. Radim Bělohrad, Ph.D.