Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Business English in Mc 2 (KUMK / XANG2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XANG2 - Business English in Mc 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Výuka bude pokrývat tato témata:- firemní identita,- logo,- značka,- průzkum trhu,- profil zákazníka,- sběr dat,- marketingový plán,- tvorba reklamy,- distribuční kanály,- telemarketing,- přímý marketing,- PR,- sponzoring,- veletrhy, aj.

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu by student měl být schopen aktivně anglicky komunikovat o tématech z oboru marketingových komunikací a ovládat relevantní slovní zásobu.

Literatura

Gore, Sylee. English for marketing and advertising : B2. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2007. ISBN 978-80-7238-609-3.Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Docházka min. 80 procent, soustavná příprava na výuku, plnění domácích úkolů, splnění tří testů v průběhu semestru - min. 60 procent v součtu.

Garant

Mgr. Radim Bělohrad, Ph.D.