Předmět Business English in Mc 2 (KUMK / XANG2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XANG2 - Business English in Mc 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Výuka bude pokrývat tato témata:- firemní identita,- logo,- značka,- průzkum trhu,- profil zákazníka,- sběr dat,- marketingový plán,- tvorba reklamy,- distribuční kanály,- telemarketing,- přímý marketing,- PR,- sponzoring,- veletrhy, aj.
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu by student měl být schopen aktivně anglicky komunikovat o tématech z oboru marketingových komunikací a ovládat relevantní slovní zásobu.
Literatura
Gore, Sylee. English for marketing and advertising : B2. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2007. ISBN 978-80-7238-609-3.Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Docházka min. 80 procent, soustavná příprava na výuku, plnění domácích úkolů, splnění tří testů v průběhu semestru - min. 60 procent v součtu.
Garant
Mgr. Radim Bělohrad, Ph.D.