Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Cross-Cultural Marketing (KUMK / XCUMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XCUMA - Cross-Cultural Marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do interkulturního marketingu.- Marketing a kulturní prostředí. Jeho význam vzhledem k parciálně funkční marketingové strategii.- Globálně versus lokálně přizpůsobované strategie.- Interkulturní marketingový výzkum a význam marketingového informačního systému.- Kultura a chování spotřebitelů, jejich hodnoty a postoje. Zákaznický bojkot.- Marketingová segmentace. Globalizace trhů, homogenita versus heterogenita.- Marketingový mix: adaptace nebo standardizace. Úvod do marketingového mixu v kontextu vlivu kultury na jeho jednotlivé prvky.- Národní, mezinárodní a globální značky.- Interkulturní marketingová komunikace. Jazyk, kultura a komunikace.- Marketingový komunikační mix a kultura. Reklama.

Získané způsobilosti

Studenti prostřednictvím participace na výuce získají požadovaný rozsah znalostí v rámci jednotlivých tematických okruhů předmětu. Studenti budou připraveni uplatňovat získané teoretické i praktické zkušeností z oblasti interkulturního marketingu ve smyslu analýzy, plánování, implementace a kontroly parciálních marketingových činností v prostředí mezinárodních trhů uvědomujíce si přitom jejich kulturní citlivost.

Literatura

Světlík, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0422-6.de Mooij, M. Global Marketing and Advertising. Understanding Cultural Paradoxes. Sage Publ. USUNIER, J., C.; LEE, J., A. Marketing Across Cultures. Fourth Edition. Pearson Education Limited, 2005. Machková, Hana. Mezinárodní obchod a marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 8024703645.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Hodnocení bude založeno na kombinaci:- Průběžného hodnocení: aktivní účast na hodině a docházka, sestavení semestrálního projektu - 40%,- Písemného testu - 60%.- Požadavky na semestrální práci: - Semestrální práce má být principiálně zaměřena na vybranou oblast problematiky interkulturního marketingu. - Rozsah není striktně stanoven, avšak optimální počet stran je 5-10 bez použité literatury a příloh. - Semestrální práce se odevzdává bez možnosti dodatečných úprav a dodatečné výměny. - Maximální rozsah teoretické části je jedna třetina z celkového rozsahu práce. V pracích se vyžaduje korektní uvádění použitých zdrojů podle normy ISO 690 a ISO 690-2.

Garant

prof. Peter Štarchoň, Ph.D.

Vyučující

prof. Peter Štarchoň, Ph.D.doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.