Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět E-Marketing (KUMK / XEMA1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XEMA1 - E-Marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Historie, základní pojmy, e-marketing z pohledu marketingového mixu, webová prezentace - základní pravidla, technologie, srovnání internetu s ostatními masmédii, e-commerce (B2B, B2C, C2C, A2C, E2E), elektronická značka, domény, e-metrika, jak vytvořit webovou prezentaci, souboj IT vs. marketingové komunikace, aplikace grafického manuálu na webovou prezentaci, jak zvýšit návštěvnost svého webu, zpravodajské systémy, co je třeba učinit před spuštěním

Získané způsobilosti

Student získá základní znalosti v oboru e-marketing, mobilní marketing a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí.

Literatura

Tapscott, Don. Digitální ekonomika : naděje a hrozby věku informační společnosti. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-176-2.Stuchlík, Petr. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. ISBN 8071696307.Sterne, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997. ISBN 0789712350.Lindstrom,M. Brand sense. New York, 2005. ISBN 978-0-7432-6784-7.Vise, David A. Google story. Hodkovičky [Praha] : Pragma, 2007. ISBN 978-80-7349-034-8.Čermák, Jiří. Internet a autorské právo. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Linde, 2003. ISBN 8072014234.Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.DOLEŽAL, J. a kol. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 80-247-2848-3.Kosiur, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997. ISBN 1572315601.Miller, M. Youtube for Business. 2009. ISBN 978-0-7897-3797.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- 80% účast na cvičeních- Vypracování seminární práce na dané téma- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem

Garant

PhDr. Tomáš Šula

Vyučující

PhDr. Tomáš Šula