Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Music in Marketing Communications (KUMK / XHDMK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XHDMK - Music in Marketing Communications, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Hudba a její definice- Hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music- Hudba v persuazivní komunikaci- Psychologické aspekty hudby- Sociální a komunikační aspekty hudby- Sémantické aspekty hudby- Hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě- Využití hudby v ostatních oblastech marketingové komunikace- Hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety)- Hudba v pracovním procesu

Získané způsobilosti

Student je schopen analyzovat efektivitu využití hudby v marketingových komunikátech, zná různé možnosti, jak lze hudbu k marketingovým účelům využít.

Literatura

Bačuvčík, R. Hudba v reklamě. Zlín, 2014. ISBN 978-80-87500-51-4.Poledňák, Ivan. Hudba jako problém estetiky. Vyd. 1. Praha : Karolinum, 2006. ISBN 80-246-1215-1.Franěk, M. Hudební psychologie. Praha: Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0965-7.Bek, M. K sociologii české hudebnosti. Praha: KLP, 2003. ISBN 80-85917-99-8.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- Seminární práce na dané téma a její prezentacePředmět je zakončen zápočtem

Garant

Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.