Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing Applications (KUMK / XMAP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XMAP - Marketing Applications, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Marketing v obchodě - specifika marketingu ve velkoobchodu, maloobchodu, současné trendy v marketingu v obchodě.- Marketing v zemědělsko-potravinářském sektoru - specifika marketingu a tvorby marketingového mixu v zemědělsko-potravinářském odvětví, změny ve spotřebitelském chování a jejich vliv na marketing v zemědělsko-potravinářském sektoru.- Marketing v cestovním ruchu - specifika marketingu v individuálním a skupinovém cestovním ruchu, aktivním a pasivním cestovním ruchu, marketing destinací, packaging, programming a partnership.- Marketing v bankovnictví a pojišťovnictví - bankovní duální marketingový problém, relationship banking, bankopojišťovnictví, životní a neživotní pojištění, řízení kvality služeb - objektivní a subjektivní kvalita.- Marketing ve zdravotnictví - proces marketingu zdravotnických služeb, vývojové trendy ve zdravotnictví, regulace trhu.- Marketing ve farmaceutickém průmyslu - marketing generických farmaceutických producentů a farmaceutických společností orientovaných na vývoj originálních produktů, regulace trhu.- Marketing kultury - charakter a specifika marketingu kultury, resp. vybraných kulturních segmentů a kulturních organizací.- Marketing ve sféře politiky - klíčové procesy v marketingu v politice, marketingová profesionalizace volebních kampaní a působení politických subjektů v rámci pluralitního politického systému.- Marketing ve školství - jeho specifika a možnosti využití v rámci školního systému, marketing vysokých škol a univerzit.- Marketing v neziskových organizacích - charakter neziskových organizací, marketingový management v neziskových organizacích, fundrasing, společenská odpovědnost.

Získané způsobilosti

Studenti prostřednictvím participace na výuce získají požadovaný rozsah znalostí v rámci jednotlivých tematických okruhů předmětu. Studenti budou připraveni uplatňovat získané teoretické i praktické zkušeností ve vybraných odvětvích, resp. oblastech při a zároveň respektovat jejich specifika vyplývající z charakteru trhu.

Literatura

Metyš, Karel. Marketing ve farmacii. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-0830-2.Palatková, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Grada, 2006. Marketingové aplikace. 2. vyd. Praha : Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0673-4.Bárta, Vladimír. Retail marketing. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-207-9.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Celkové hodnocení studentů skládá ze součtu bodů za aktivní účast na seminářích a za vypracování případových studií a jejich prezentaci a z bodů získaných za závěrečný písemný test. - Případové studie jsou komplexně hodnoceny vzhledem k jejich kvalitě. - Jednotlivé stupně klasifikační stupnice jsou udělované na základě získaného celkového počtu bodů, který odráží stupeň úspěšnosti absolvování předmětu. - Poměr průběžného a závěrečného hodnocení je 40: 60. Výchozí pozici vypracování případových studií tvoří výběr odvětví a identifikace praktických příkladů využívání marketingu v daném odvětví a respektování jeho specifika s důrazem na stimulaci diskuse. - Rozsah případových studií není explicitně stanoven, avšak optimální počet stran je 5 bez použité literatury a příloh. - Případové studie se odevzdávají bez možnosti dodatečných úprav a následné výměny. - Maximální rozsah teoretických východisek k případovým studiím představuje jednu třetinu z celkového rozsahu práce. V pracích se vyžaduje korektní uvádění použitých zdrojů podle normy ISO 690 a ISO 690-2.

Garant

prof. Peter Štarchoň, Ph.D.

Vyučující

prof. Peter Štarchoň, Ph.D.