Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 1 (KUMK / XMAR1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XMAR1 - Marketing 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu- Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí.- Marketingový informační systém- Formy marketingového výzkumu- Chování kupujících na spotřebitelském vztahu- Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu- Formy trhu a cílený marketing- Charakteristika cílových skupin a kriteria segmentace- Nové trendy v marketingu (virální marketing guerilla marketing, buzz marketing apod.)

Získané způsobilosti

Student se bude orientovat v základních pojmech marketingu, kterou bude chápat jako součást strategického řízení organizace. Pochopí vzájemné souvislosti základních témat, jejichž znalosti jsou nezbytné pro následné studium marketingových komunikací a získání základních znaostí a dovedností.

Literatura

Soukalová, Radomila. Strategický marketing : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 8073181770.Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 8073181401.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%- 80% účast na seminářích- Prezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích semninárních úkolů podle aktuálního zadání

Garant

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.