Předmět Marketing 1 (KUMK / XMAR1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XMAR1 - Marketing 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu- Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí.- Marketingový informační systém- Formy marketingového výzkumu- Chování kupujících na spotřebitelském vztahu- Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu- Formy trhu a cílený marketing- Charakteristika cílových skupin a kriteria segmentace- Nové trendy v marketingu (virální marketing guerilla marketing, buzz marketing apod.)
Získané způsobilosti
Student se bude orientovat v základních pojmech marketingu, kterou bude chápat jako součást strategického řízení organizace. Pochopí vzájemné souvislosti základních témat, jejichž znalosti jsou nezbytné pro následné studium marketingových komunikací a získání základních znaostí a dovedností.
Literatura
Soukalová, Radomila. Strategický marketing : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 8073181770.Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 8073181401.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%- 80% účast na seminářích- Prezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích semninárních úkolů podle aktuálního zadání
Garant
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.