Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 2 (KUMK / XMAR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XMAR2 - Marketing 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Cena jako součást marketingového mixu- Cenové strategie- Distribuce jako součást marketingového mixu- Charakteristika velkoobchodu a maloobchodu- Marketingové strategické plánování, strategický řídící proces- Situační analýza, portfolio analýza- Tvorba marketingového strategického plánu- Kontrola marketingových činností - marketingový audit- M-audit- Význam marketingu ve službách- Význam marketingu v neziskových organizacích- Aktuální světové trendy v marketingu

Získané způsobilosti

Řešením případových studií studenti získají schopnosti provádět základní marketingové strategické analýzy-SWOT, portfolio analýzy atd. Studenti také získají přehled o významu marketingu v neziskové sféře i ve službách. V závěru kurzu se studenti získají přehled o aktuálních progresivních přístupech k marketingu ve světě.

Literatura

Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 8073181401.Soukalová, Radomila. Strategický marketing : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 8073181770.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Cooper, John. Marketingové plánování : praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. ISBN 8071696412.Horáková, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024704471.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%- 80% účast na seminářích- Prezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích semninárních úkolů podle aktuálního zadání

Garant

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.