Předmět Marketing Management (KUMK / XMARK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XMARK - Marketing Management, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Analýza konkurentů a strategické postavení firem v pozici tržního vůdce, vyzyvatele, následovatele, troškaře- Analýza a předpovídání poptávky trhu a firmy- Analýzy, tvorba a formulace profilu segmentu- Diferenciace a umísťování tržní nabídky- Vývoj produktu a jeho uvedení ne trh- Vývoj poptávky, potřeby a technologie produktu a jejich PCL- Produktový mix- Strategie tvorby ceny- Volba efektivních distribučních cest- Závěrečný test znalostí
Získané způsobilosti
Po absolvování student bude způsobilý navrhivat marketingové strategie se zaměřením na analýzu konkurence a konkurenčního prostředí, identifikovat profil cílových skupin, s využitím znalostí sofistikovaně předpovídat budoucí poptávku na trhu včetně vývoje živitního cyklu výrobku a produktového portfolia. Student bude připraven pracovat na analytických procesech strategického marketingového rozhodování,
Literatura
Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 8073181401.Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Soukalová, Radomila. Strategický marketing : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 8073181770.Tomek, Gustav. Marketing management. Vyd. 1. Praha : ČVUT, 1999. ISBN 8001019047.Aktuální odborné časopisy. Marketingové komunikace, Marketing magazín, Trend Marketing, Strategie. Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Lamb, Charles W. Marketing. 8th ed. Mason, Ohio : Thomson/South-Western, 2006. ISBN 032422155X.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Mayers, J. H. Segmentation and positioning for strtategic marketing decisions. 1996. ISBN 0-87757-259-3.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Zápočtový test zanlostí min. na 60%- Zpracování a prezentace seminární práce na zadané téma- Ústní prezentace seminární práce a odborná rozprava nad tématem seminární práce
Garant
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.