Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Non-Profit Sector Marketing (KUMK / XMARN)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XMARN - Non-Profit Sector Marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Marketing, sociální marketing a marketing neziskového sektoru- Organizace neziskového sektoru- Neziskový sektor a veřejná správa- Marketingové okolí neziskové organizace- Zákazníci neziskové organizace- Produkt neziskové organizace- Marketingová komunikace v neziskové organizaci- Specifika komunikace s uživateli služeb- Marketing a fundraising - komunikace s dárci- Public relations v neziskovém sektoru- Krizová komunikace v neziskovém sektoru- Sociální ekonomika a komunitní projekty- Reklama v neziskovém sektoru a sociální reklama- Neziskový sektor v prostředí mezinárodní integrace

Získané způsobilosti

Student získá přehled v problematice neziskového sektoru a možností marketingové komunikace neziskových organizací a společensky aktuálních témat.

Literatura

Andreasen, Alan R. Strategic marketing for nonprofit organizations. 6th ed. Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2003. ISBN 013041977X.Kotler, P., Roberto, N., Lee, N. Social Marketing: Improving the Quality of Life. London : Sage Publications, 2002. ISBN 0761924345.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- Zpracování seminárního úkolu- DocházkaPředmět je zakončen zápočtem

Garant

Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Vyučující

Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.