Předmět Non-Profit Sector Marketing (KUMK / XMARN)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XMARN - Non-Profit Sector Marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Marketing, sociální marketing a marketing neziskového sektoru- Organizace neziskového sektoru- Neziskový sektor a veřejná správa- Marketingové okolí neziskové organizace- Zákazníci neziskové organizace- Produkt neziskové organizace- Marketingová komunikace v neziskové organizaci- Specifika komunikace s uživateli služeb- Marketing a fundraising - komunikace s dárci- Public relations v neziskovém sektoru- Krizová komunikace v neziskovém sektoru- Sociální ekonomika a komunitní projekty- Reklama v neziskovém sektoru a sociální reklama- Neziskový sektor v prostředí mezinárodní integrace
Získané způsobilosti
Student získá přehled v problematice neziskového sektoru a možností marketingové komunikace neziskových organizací a společensky aktuálních témat.
Literatura
Andreasen, Alan R. Strategic marketing for nonprofit organizations. 6th ed. Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2003. ISBN 013041977X.Kotler, P., Roberto, N., Lee, N. Social Marketing: Improving the Quality of Life. London : Sage Publications, 2002. ISBN 0761924345.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet- Zpracování seminárního úkolu- DocházkaPředmět je zakončen zápočtem
Garant
Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Vyučující
Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.