Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing in Trade and Services (KUMK / XMRS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XMRS - Marketing in Trade and Services, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Pojetí a význam terciárního sektoru. Význam a vývoj marketingu služeb. Vlastnosti služeb a jejich vliv na marketingové řízení firmy- Metody a techniky marketingového výzkumu ve službách- Strateigické plánování ve službách: informační, analytická, strategická, taktická a kontrolní fáze procesu. Situační a portfolio analýzy, volba strategického přístupu k cílovým trhům. Význam poslání a dílčích strategických dokumentů ve službách- Základní marketingový mix: produkt služba a řízení jeho kvality prostřednictvím nástrojů marketingu, specifika cenové tvorby, distribuce a zásady efektivní komunikace ve službách- Nadstavbové prvky marketingového mixu služeb (lidé, materiální prostředí a procesy) a význam jejich řízení a kontroly v jednotlivých oblastech služeb

Získané způsobilosti

Na základě absolutoria předmětu "marketing služeb" bude student schopen aplikovat odlišný přístup k marketingovému řízení v prostředí terciárního sektoru. Bude znát specifika, možnosti a limity, jež vyplývají z vlastností služeb. Pochopí význam řízení kvality služeb prostřednictvím efektivního marketingového plánování.

Literatura

Payne, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 807169276X.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Jansson, J., O. The Economics of Services. Edward Edgar Publishing, 2006. ISBN 1845423971.Horovitz, Jacques. Jak získat zákazníka : kvalita služeb. Praha : Management Press, 1994. ISBN 8085603454.Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Janečková, Lidmila. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-7169-995-0.Grönroos, Christian. Service managament and marketing. Chichester : Wiley. 2000.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- V průběhu semestru:- Aktivní účast na 80 % seminářů a vlastním projektu marketingového plánu fiktivní firmy, jež bude na konci semestru obhájen - Ve zkouškovém období:závěrečný test, u něhož je požadována minimální úspěšnost 60 %. - Celkové hodnocení se odvíjí od všech tří výše uvedených podmínek.- Předmět je zakončen zkouškou.

Garant

Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Martina Juříková, Ph.D.