Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Psychology in Marketing Communications (KUMK / XPSMK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XPSMK - Psychology in Marketing Communications, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Možnosti uplatnění psychologických poznatků v marketingových komunikacích- Definice základních psychologických pojmů ve vazbě na marketingové komunikace- Psychologické aspekty komunikačního procesu- Využití psychologie při tvorbě jednotlivých prostředků marketingových komunikací- Psychologická analýza značky a image- Využití psychologických metod a technik při výzkumu účinnosti marketingových komunikací

Získané způsobilosti

- má znalosti o možnosti využívání základních psychologických poznatků v oblasti marketingových komunikací - dokáže využít získané znalosti při řešení konkrétních úkolů- orientuje se v možnostech aplikace psychologických metod a technik ve výzkumu marketinových komunikací

Literatura

Vysekalová, J.; Mikeš, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.DePelsmacker, P. a kol. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. Frey, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha, 2008. Schulz, D. E. Moderní reklama, umění zaujmout. Praha: Grada, 2002. Hradiská, E. Psychológia a reklama. Bratislava: Elita, 1998. Komárková, R. a kol. Psychologie trhu. Praha, Grada, 1998. ISBN 80-7169-632-3.Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705575.Muhlbacher, H. Selektivní propagace. Praha: BaB text, 1993. DeFleuer, M. L., Ballová-Rokeachová, S. J. Teorie masové komunikace. Praha: Karlova universita, 1996. Vysekalová, J., Herzmann, J., Cír, J. Výzkum efektivnosti komerční komunikace. Praha: VŠE, 2004. Felser, G. Werbe- und Konsumentenpsychologie. Spectrum Akademischer Verlag, 1997. Behrens, G. Werbepsychologie. VW Munchen, 1991.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Docházka: povinná - Testy: podmínky splnění budou konkretizovány před každým testem - Zkouška: znalost probrané látky z probíraných tematických okruhů - písemný test

Garant

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.