Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Advertising 1 (KUMK / XREK1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XREK1 - Advertising 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Postavení reklamy v systému marketingových komunikací.- Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely.- Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení, rozhodování příjemce sdělení, kognitivní, emotivní a konativní procesy.- Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely.- Vývoj nových trendů v oblasti reklamy.- Struktura komunikační/reklamní agentury.

Získané způsobilosti

Student získá základní teoretické poznatky pro kvalitní orientaci na poli reklamy. Je schopen plně využívat hlavní nástroje reklamy, umí se rozhodnout při výběru vhodného nástroje a dokáže odhadnout vhodnost daného nástroje pro cílovou skupinu.

Literatura

Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.Kotler, Philip. Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha : Victoria Publishing, 1992. ISBN 8085605082.Svoboda, V. Reklama. Brno: MOSPRA, 1998. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Dunn,S.W., Barban, A.M. ADVERTISING - ITS ROLE IN MODERN ADVERTISING, New York, CBS College Publishing 1982, ISBN 0-03-060049-9. Souček, Zdeněk. Firma 21. století : předstihněme nejlepší!!!. 1. vyd. Praha : Professional publishing, 2005. ISBN 8086419886.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.Ward, J. Použiti a výber reklamnej agentury - pohled zvnútra. Bratislava : FOOTE, CONE & BELDING, 2003. ISBN 80-968967-0-9.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%- 80% účast na seminářích- Prezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích úkolů podle aktuálního zadáníBez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečný test znalostí.Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem.

Garant

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.Mgr. Eliška Kubíčková, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Milan Banyar, Ph.D.Ing. Lenka Harantová, Ph.D.Mgr. Eliška Kubíčková, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.