Předmět Advertising 2 (KUMK / XREK2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XREK2 - Advertising 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Strategické plánování reklamy, vysvětlení teoretických modelů a přístupů k plánovacímu procesu.- Podstata jednotlivých strategických kroků (cílová skupina, cíle, rozpočet, média, vyhodnocení.- Reklamní sdělení, jeho podstata, kreativní strategie.- Reklamní apely, formáty reklamy, informační obsah reklamy.- Slabá a silná teorie reklamy, teorie hierarchických účinků.
Získané způsobilosti
Student se orientuje v procesu plánování reklamy, má znalosti o reklamních cílech, budování značky, kreativním obsahu reklamy. Dokážeme analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.
Literatura
Kotler, Philip. Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha : Victoria Publishing, 1992. ISBN 8085605082.Svoboda, V. Reklama. Brno: MOSPRA, 1998. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Dunn,S.W., Barban, A.M. Advertising - its role in modern advertising. New York : CBS College Publishing, 1982. ISBN 0-03-060049-9.Souček, Zdeněk. Firma 21. století : předstihněme nejlepší!!!. 1. vyd. Praha : Professional publishing, 2005. ISBN 8086419886.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.Ward, J. Použiti a výber reklamnej agentury - pohled zvnútra. Bratislava : FOOTE, CONE & BELDING, 2003. ISBN 80-968967-0-9.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%- 80% účast na seminářích- Prezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích úkolů podle aktuálního zadáníBez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečný test znalostí.Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.
Garant
Ing. Lenka Harantová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Lenka Harantová, Ph.D.