Předmět Consumer Behaviour (KUMK / XSPCH)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / XSPCH - Consumer Behaviour, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Interdisciplinární charakter spotřebitelského chování. Rozhodovací proces jednotlivce (B2C)- Segmentace a cílený marketing. Význam CRM. Hierarchie vlivů působících na spotřebitele- Kultura a spotřebitelského chování, význam a výzkum kulturních dimenzí pro aplikaci v marketingových komunikacích- Sociální faktory - vliv referenčních skupin, vůdců mínění, role rodiny ve spotřebitelském chování.Archetypy v reklamě- Osobní faktory - životní styl současnosti- Psychologické faktory - paměť, vnímání, motivace, učení atd.- Proces nákupního rozhodování na trzích B2B, vlivy na něj působící- Specifika vládních trhů
Získané způsobilosti
Student pochopí multidisciplinární charakter spotřebitelského chování, umí kriticky vybrat vhodnou metodu jeho výzkumu a aplikovat vhodnou komunikační (či marketingovou) strategii vůči zacílenému segmentu.
Literatura
Schiffman, Leon G. Nákupní chování. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 8025100944.Lea, S. E. G., Tarpy, R. M., Webley, P. Psychologie ekonomického chování. Grada, 1994. Koudelka, Jan. Spotřební chování a marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1997. ISBN 8071693723.Philip Kotler. Marketing - Management, Victoria Publishing, Praha. 1991. Bártová, Hilda. Marketingový výzkum trhu. 1. vyd. Praha : Economia, 1991. ISBN 8085378094.Vysekalová, J., Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-9067-x.Storbacka, Kaj. Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 807169813X.Koudelka, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. [Praha] : Professional Publishing, 2005. ISBN 80-86419-76-2.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Aktivní účast na seminářích - tzn. i dílčí úkoly- Sepsání a obhajoba seminární práce na zadané téma s využitím odborné literatury (odevzdat v elektronické podobě)- Teoreticko-aplikační test s úspěšností min. 60 %.- Aktivní zapojení do diskuse s odborníkem z praxe, prezentace výstupů apod.- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem.
Garant
Ing. Martina Juříková, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Martina Juříková, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.