Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Business Marketing (BME)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BME - Business Marketing, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1. To formulate of specifics of business marketing.2. To classify the research methods on the business markets.3. To categorize the types of buying behaviour on the business markets.4. To explain the principles of business market segmentation.5. To identify the specifics of applying marketing mix on the business markets.

Osnova

1.Introduction to the business marketing 2.Characteristics of the business environment3.MIS on the business market4.Research on the business market5.Purchase on the business market6.Relationship marketing7.Customer satisfaction measurement8.Choice of target markets9.Product strategy on business market10.Price strategy on business market11.Distribution strategy on business market12.Communication strategy on business market

Literatura

Hutt,M.D. - Speh,T.W. Business Marketing Management. Orlando: The Dryden Press, 1992.Chisnall,P.M.: Strategic Industrial Marketing. London: Prentice Hall, 1989.Gross,A.C. - Banting,P.M. - Meredith,L.N. - Ford,I.D. Business Marketing. Boston: Houghton Mifflin, 1993.

Požadavky

Žádné

Garant

doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.