Předmět Business Marketing (BME)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BME - Business Marketing, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
1. To formulate of specifics of business marketing.2. To classify the research methods on the business markets.3. To categorize the types of buying behaviour on the business markets.4. To explain the principles of business market segmentation.5. To identify the specifics of applying marketing mix on the business markets.
Osnova
1.Introduction to the business marketing 2.Characteristics of the business environment3.MIS on the business market4.Research on the business market5.Purchase on the business market6.Relationship marketing7.Customer satisfaction measurement8.Choice of target markets9.Product strategy on business market10.Price strategy on business market11.Distribution strategy on business market12.Communication strategy on business market
Literatura
Hutt,M.D. - Speh,T.W. Business Marketing Management. Orlando: The Dryden Press, 1992.Chisnall,P.M.: Strategic Industrial Marketing. London: Prentice Hall, 1989.Gross,A.C. - Banting,P.M. - Meredith,L.N. - Ford,I.D. Business Marketing. Boston: Houghton Mifflin, 1993.
Požadavky
Žádné
Garant
doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.