Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mediální plánování a výzkum (MEPV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MEPV - Mediální plánování a výzkum, Ekonomická fakulta, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

klasifikovat výzkumné projektyposoudit metodologii výzkumných projektůzdůvodnit využití technologií výzkumuzhodnotit využití výzkumu pro cílovou skupinu

Osnova

1.Seznámení s jedním ze základních nástrojů současné marketingové komunikace a nezbytnou součástí stávajícího mediálníhoprostředí. 2. Vývoj mediálního výzkumu a plánování od roku 1837 (kdy je tento obor poprvé definován), přes jeho expanzivnívývoj v období 50. až 60. let minulého století až po současné trendy. 3. Přínos jednotlivých výzkumných projektů a jejich metodologie pro rozvoj mediálního plánování. 4. Moderní techniky a technologie výzkumu konzumace médií (peoplemetry, oční kamery apod.) a využití jejich výstupůpro správné zacílení komunikačního poselství k relevantním cílovým skupinám.

Literatura

STEEL, Jon. Reklama, průzkum, příprava a plánování. Brno: Computer Press, 2003.BARON, R., SISSORS, J. Advertising Media Planning. NY: McGrawHill, 2010.

Požadavky

Žádné

Garant

Mgr. Daniel Köppl

Vyučující

Mgr. Daniel Köppl