Předmět Mediální plánování a výzkum (MEPV)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MEPV - Mediální plánování a výzkum, Ekonomická fakulta, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
klasifikovat výzkumné projektyposoudit metodologii výzkumných projektůzdůvodnit využití technologií výzkumuzhodnotit využití výzkumu pro cílovou skupinu
Osnova
1.Seznámení s jedním ze základních nástrojů současné marketingové komunikace a nezbytnou součástí stávajícího mediálníhoprostředí. 2. Vývoj mediálního výzkumu a plánování od roku 1837 (kdy je tento obor poprvé definován), přes jeho expanzivnívývoj v období 50. až 60. let minulého století až po současné trendy. 3. Přínos jednotlivých výzkumných projektů a jejich metodologie pro rozvoj mediálního plánování. 4. Moderní techniky a technologie výzkumu konzumace médií (peoplemetry, oční kamery apod.) a využití jejich výstupůpro správné zacílení komunikačního poselství k relevantním cílovým skupinám.
Literatura
STEEL, Jon. Reklama, průzkum, příprava a plánování. Brno: Computer Press, 2003.BARON, R., SISSORS, J. Advertising Media Planning. NY: McGrawHill, 2010.
Požadavky
Žádné
Garant
Mgr. Daniel Köppl
Vyučující
Mgr. Daniel Köppl