Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum B (MRB)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MRB - Marketingový výzkum B, Ekonomická fakulta, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1. Characterize basic statistical terms, methods and analysis used for data analysis in marketing research.2. Classify methods and data analysis used in qualitative and quantitative research.3. Analyse data from questionnaire's survey with the use of software SPSS.4. Discuss possibilities of marketing research methods application for solving particular issues.5. Recommend measures to improve current state on the basis of carried out data analysis.

Osnova

1.Correlation and Regression.2.Discriminant and Logit Analysis.3.Factor Analysis.4.Cluster Analysis.5.Multidimensional Scaling.6.Conjoint Analysis.7.Structural Equation Modelling and Path Analysis.8.Qualitative Research.9.Causal Research Design: Experimentation

Literatura

1. AAKER, D. A.; KUMAR V.; DAY V.S. Marketing Research. 8th ed. Hoboken: John Wiley & Sons, 2003. 792 p. ISBN 978-0471230571. 2. HAGUE N.; HAGUE P.; MORGAN C. A. Market Research in Practice. London: Kogan Page, 2004. 226 p. ISBN 978-0-7494-4180-7 .

Požadavky

Předmět nemá žádné korekvizity.

Garant

doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.