Předmět Marketingový výzkum A (MVAK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVAK - Marketingový výzkum A, Ekonomická fakulta, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
1. Popsat proces marketingového výzkumu.2. Klasifikovat aplikace marketingového výzkumu.3. Vybrat vhodné metody primárního výzkumu.4. Vytvořit dotazník.5. Vyhodnotit data z dotazování.
Osnova
1. Informační zabezpečení marketingu a sekundární výzkum (výzkum od stolu).2. Metodika marketingového výzkumu. 3. Metody primárního výzkumu (výzkum v terénu). 4. Obsah dotazníku. 5. Realizace výzkumu. 6. Vizualizace, report údajů a prezentace výsledků.
Literatura
1. Kurs Moodle 116 302 Marketingový výzkum A 2010/112. Kozel, R. a kol.: Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, 2006, 277 s., ISBN 80-247-0966-X
Požadavky
Žádné
Garant
doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Vyučující
Ing. Vojtěch KlézlIng. Kamila Poláková, Ph.D.doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.