Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum A (MVAK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVAK - Marketingový výzkum A, Ekonomická fakulta, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1. Popsat proces marketingového výzkumu.2. Klasifikovat aplikace marketingového výzkumu.3. Vybrat vhodné metody primárního výzkumu.4. Vytvořit dotazník.5. Vyhodnotit data z dotazování.

Osnova

1. Informační zabezpečení marketingu a sekundární výzkum (výzkum od stolu).2. Metodika marketingového výzkumu. 3. Metody primárního výzkumu (výzkum v terénu). 4. Obsah dotazníku. 5. Realizace výzkumu. 6. Vizualizace, report údajů a prezentace výsledků.

Literatura

1. Kurs Moodle 116 302 Marketingový výzkum A 2010/112. Kozel, R. a kol.: Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, 2006, 277 s., ISBN 80-247-0966-X

Požadavky

Žádné

Garant

doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Vyučující

Ing. Vojtěch KlézlIng. Kamila Poláková, Ph.D.doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.