Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Tvorba internetových aplikací (TIA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu TIA - Tvorba internetových aplikací, Ekonomická fakulta, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1. Získání pokročilých znalostí a dovedností v oblastech tvorby vícevláknových webových aplikací s podporou databázovýchsystémů v programovacím jazyce Java2. Aplikace a uplatnění získaných znalostí a dovedností při návrhu a tvorbě Java Servletů a Java Server Pages určenýchpro distribuované aplikace provozované v prostředí tenkého klienta a vybraného RDBMS3. Schopnost analýzy problému a jeho rozklad na množinu autonomních programových komponent v prostředí aplikačníhoserveru s uplatněním vybraných návrhových vzorů

Osnova

1. Technologie JDBC a přístup k relačním databázím v prostředí programovacího jazyka Java2. Základní třídy a rozhraní JDBC a jejich úloha při zpracování transakcí nad relačním RDBMS3. Typy a použití JDBC ovladačů při komunikaci s relačním databázovým systémem4. Vložené procedury a uživatelsky definované funkce a přístup k nim v prostředí knihoven JDBC5. Použití knihoven JDBC při generování dynamických WWW stránek6. Použití knihoven JDBC v rámci dynamických WWW stránek vytvořených JSP technologií7. Tvorba distribuovaných programových systémů s podporou technologie JDBC

Literatura

KURNIAWAN, Budi. Servlet & JSP: A Tutorial. BrainySoftware, 2012. 452 s. ISBN 978-0980839623. Oracle. The Java Tutorials [online]. Available at http://docs.oracle.com/javase/tutorial/

Požadavky

Předmět nemá žádné korekvizity.

Garant

RNDr. Ivo Martiník, Ph.D.

Vyučující

RNDr. Ivo Martiník, Ph.D.Ing. Vítězslav Novák, Ph.D.