Předmět Využívání internetu (INT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu INT - Využívání internetu, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Studenti by se měli naučit - písemně prezentovat své výsledky v reprezentativní podobě- zvládat stres spojený s ústní prezentací výsledků před odbornou veřejností- prezentovat své výsledky na internetu
Osnova
Studenti si během semestru prakticky vyzkouší různé postupy prezentace vědecké práce. Náplň je orientována na praktickévyzkoušení reálných situací, které nastanou poprvé nejpozději při psaní a obhajobě diplomové práce.1. Vyhledávání informací na internetu (vhodná studijní literatura: manuál k LaTeXu, CSS, rady jak psát a přednášet),2. kdy co a jak citovat.3. Typografická pravidla.4. Prezentace „písmem“. Druhy textu (abstrakt, článek, diplomová práce, kniha) a jejich zvláštnosti s ohledem naformu a styl psaní.5. Jak správně zformulovat technické a matematické myšleny a vzorce do textu.6. Prezentace „slovem“. rady začínajícím řečníkům: co říci, jak to říci a kdy to říci. 7. Jak se připravit na průběh přednášky: stres, ovládání prezentace, jak hospodařit s časem, jak zvládnout diskusi…Co vše se může při přednášce stát.8. Prezentace studentů9. Prezentace studentů10. Prezentace „interaktivně“: rychlé opakování jazyka HTML,11. úvod do CSS,12. možnosti jazyka Javascript.13. Prezentace projektů.14. Rezerva. Pro všechny okruhy je společný důraz na dodržování typografických pravidel (hladká sazba) a etických principů,zejména pravidel citování. Tématika bude vyučována se standardním programovým vybavením v prostředí Windows a s použitím převážně volně dostupnýchprogramů.
Literatura
Hledání vhodné literatury bude součástí výuky.
Požadavky
Žádné
Garant
RNDr. Jan Kotůlek, Ph.D.
Vyučující
PaedDr. Zdenka HomolováRNDr. Jan Kotůlek, Ph.D.