Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum (Marvys)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu Marvys - Marketingový výzkum, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Popsat proces marketingového výzkumu. Klasifikovat aplikace marketingového výzkumu. Vybrat vhodné metody primárníhovýzkumu. Vytvořit dotazník. Vyhodnotit data z dotazování.

Osnova

1. Průmyslový a spotřebitelský marketingový výzkum2. Organizace marketingového výzkumu3. Metodika marketingového výzkumu4. Sekundární výzkum5. Výběr respondentů6. Dotazování a dotazník7. Realizace výzkumu 8. Vizualizace a report údajů9. Další metody primárního výzkumu10. Výrobkový výzkum11. Cenový výzkum12. Výzkum distribuce13. Výzkum pro potřeby marketingové komunikace14. Aktuální trendy marketingového výzkumu

Literatura

KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing,2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6 .KOZEL, Roman et al. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X .MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Vyd. 2. Praha: Oeconomica, 2008, 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3 .

Požadavky

Žádné

Garant

Ing. Roman Kozel, Ph.D.

Vyučující

Ing. Kateřina ChuchrováIng. Roman Kozel, Ph.D.