Předmět Marketingový výzkum (Marvys)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu Marvys - Marketingový výzkum, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Popsat proces marketingového výzkumu. Klasifikovat aplikace marketingového výzkumu. Vybrat vhodné metody primárníhovýzkumu. Vytvořit dotazník. Vyhodnotit data z dotazování.
Osnova
1. Průmyslový a spotřebitelský marketingový výzkum2. Organizace marketingového výzkumu3. Metodika marketingového výzkumu4. Sekundární výzkum5. Výběr respondentů6. Dotazování a dotazník7. Realizace výzkumu 8. Vizualizace a report údajů9. Další metody primárního výzkumu10. Výrobkový výzkum11. Cenový výzkum12. Výzkum distribuce13. Výzkum pro potřeby marketingové komunikace14. Aktuální trendy marketingového výzkumu
Literatura
KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing,2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6 .KOZEL, Roman et al. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X .MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Vyd. 2. Praha: Oeconomica, 2008, 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3 .
Požadavky
Žádné
Garant
Ing. Roman Kozel, Ph.D.
Vyučující
Ing. Kateřina ChuchrováIng. Roman Kozel, Ph.D.