Předmět Marketingové řízení (MME)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MME - Marketingové řízení, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
1. To set up the situation analysis.2. To classify the kinds of market measurement.3. To develop the profitability and productivity analysis.4. To categorize the types of marketing strategies.5. To design the programs of marketing mix.
Osnova
1.Content of marketing management2.Internal analysis3.Market analysis4.Market measurement5.Customer analysis6.Competitor analysis7.Retail analysis8.Productivity and profitability analysis9.Product programs10.Price programs11.Distribution programs12.Communication Programs13.Formulation of marketing plan14.Marketing Audit
Literatura
1. Course Moodle 116 508 Marketing Management 2011/122. Hollensen,S. Marketing Management. A Relationship Approach. Harlow : Prentice Hall, 2003. ISBN 0-273-64378-9 . 3. Pelsmacker,P.D. – Geuens,M. – Van den Bergh,J. Marketing Communications. Third edition. Harlow : Prentice Hall,2007. ISBN 0-273-70693-4 . 4. Best,R.J. Market–Based Management. Fourth edition. Prentice Hall : New Yersey 2005.5. Guiltinan,J.P. – Paul,G.W. Marketing Management. Strategies and Programs. Sixth edition. New York : Mc GrawHill, 1997.
Požadavky
Žádné
Garant
doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.