Předmět Marketingový výzkum (MRE)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MRE - Marketingový výzkum, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
1. To describe the research process.2. To identify the suitable research method.3. To design the questionnaire for market research. 4. To analyze the collected data.5. To interpret the research results.
Osnova
1. To describe the research process.2. To identify the suitable research method.3. To design the questionnaire for market research. 4. To analyze the collected data.5. To interpret the research results.
Literatura
BURNS, Alvin C and Ronald F. BUSH. Marketing Research. 7th ed. New York: Prentice Hall, 2014. 496 pp. ISBN 9780133074673MA LHOTRA Naresh K. Marketing Research: An Applied Orientation. 6th ed. New York: Prentice Hall, 2010. 936 pp. ISBN9780136085430.
Požadavky
Žádné
Garant
doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.