Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Obchodní jednání a společenský protokol (OJSP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OJSP - Obchodní jednání a společenský protokol, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1.Porozumět kulturním rozmanitostem v obchodním a společenském styku.2.Zorientovat se ve vybraných společenských kontaktech a stycích (obchodní činnosti, společenské podnikové aktivitya příležitosti včetně mimopracovních událostí).3.Získat poznatky a konkrétní sociální dovednosti pro jednání a chování v multikulturálním pracovním i společenskémprostředí.4.Objasnit a vysvětlit základní pojmy, principy a kategorie v obchodním jednání a vyjednávání.5.Charakterizovat jednotlivé fáze obchodního jednání, metody, techniky a taktiky ve vyjednávání.6.Porozumět podstatě interpersonální, manažerské komunikace včetně identifikace důležitých faktorů.7.Identifikovat specifika obchodního jednání v interkulturálním prostředí.

Osnova

-Obecná pravidla společenského styku-Řeč těla-Obchodní činnost -Společenské podniky a příležitosti-Profesionální styl oblékání-Mimopracovní události a příležitosti-Národní mentalita-Obchodní komunikace-Obchodní jednání a vyjednávání-Fáze obchodního jednání-Strategie a taktiky obchodního jednání-Metody a techniky obchodního jednání-Osobnostní požadavky a nároky na vyjednavače-Interkulturální jednání

Literatura

BUREŠ, Ivan a Vlasta LOPUCHOVSKÁ. Zlatá pravidla vyjednávání – nejen v obchodě a podnikání. 2. vyd. Praha: ManagementPress, 2007. ISBN 978-80-7261-172-0 .FISHER, Roger, URY, William and Bruce PATTON. Jak dosáhnout souhlasu: Zásady úspěšného vyjednávání. Praha: ManagementPress, 2011. ISBN 978-80-7261-226.FORSYTH, Patrick. Vyjednávání. Praha: Portál, 2007. ISBN 80-247-1591-0 .GREFF, Günter. 13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání: Jak dosáhnout souhlasu. Praha: Grada, 2006. ISBN80-247-1312-8 .KORDA, Philipe. Zlatá pravidla obchodního vyjednávání. 4. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3752-2 .OLIVER, David. Jak uspět při vyjednávání. Brno: Management Press, 2006. ISBN 80-251-0686-1 .SCHRANNER, Matthias. Umění vyjednávat a přesvědčit v obtížných situacích. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3609-9 .ŠPAČEK, Ladislav. Business etiketa a komunikace. Praha: Ladislav Špaček, 2013. ISBN 978-80-260-4347-8 .SMEJKAL, Vladimír. Lexikon společenského chování. 5. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3649-5 .ŠPAČEK, Ladislav. Velká kniha etikety. Praha: Mladá fronta, 2008. ISBN 978-80-204-1954-5 . URY, William. Jak překonat nesouhlas: zásady vyjednávání s lidmi, s nimiž nelze vyjednávat. 5. vyd. Praha: ManagementPress, 2008. ISBN 978-80-7261-192-8 .

Požadavky

Žádné

Garant

prof. PhDr. Jiří Bláha, CSc.

Vyučující

prof. PhDr. Jiří Bláha, CSc.Ing. Kateřina Mokrá, Ph.D.Ing. Štěpánka Staňková