Předmět Strategy of Entering Foreign Markets (SEFM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SEFM - Strategy of Entering Foreign Markets, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
1 Define strategy of entry to global market.2 Assessing global market opportunities.3 Implementation global market strategies.4 Specified planning and oraganization.
Osnova
Opportunities of international market.Developing and global vision.Global marketing strategies.Implementation global marketing strategies.Global marketing management.Cases studies.
Literatura
Hill, M.: International Business. Competing in the global marketplace. McGraw-Hill. 8th ed. 2011, ISBN 978-0-07-122083-5 .Usunier, J. C.: Marketing Across Cultures. Prentice Hall, 4th ed. 2005, ISBN 0-273-68529-5 .
Požadavky
Žádné
Garant
doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.