Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategy of Entering Foreign Markets (SEFM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SEFM - Strategy of Entering Foreign Markets, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1 Define strategy of entry to global market.2 Assessing global market opportunities.3 Implementation global market strategies.4 Specified planning and oraganization.

Osnova

Opportunities of international market.Developing and global vision.Global marketing strategies.Implementation global marketing strategies.Global marketing management.Cases studies.

Literatura

Hill, M.: International Business. Competing in the global marketplace. McGraw-Hill. 8th ed. 2011, ISBN 978-0-07-122083-5 .Usunier, J. C.: Marketing Across Cultures. Prentice Hall, 4th ed. 2005, ISBN 0-273-68529-5 .

Požadavky

Žádné

Garant

doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.