Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sportovní marketing (SPMKT)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SPMKT - Sportovní marketing, Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava (VŠB-TU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1.Transformovat obecné základy marketingu na oblasti marketingu v TV a sportu2.Seznámit studenty s nástroji marketingového mixu – aplikovat je na sportovní prostředí.3.Definovat službu jako sportovní produkt.4.Interpretovat možnosti získávání financí ve sportu.5.Objasnit hlavní principy sportovní reklamy a sponzoringu ve sportu.

Osnova

- Marketing, sportovní marketing, vymezení pojmů, vývoj a současné tendence- Marketingový mix ve sportu,4P - Sportovní produkt, jeho cena, umístění na trhu, služba jako sportovní produkt, rozšířený marketingový mix-marketingovýmix služeb- Marketingové koncepty ve sportu, marketingová komunikace- Faktory ovlivňující současný rozvoj sportu, sociálně-ekonomický význam sportu- Možnosti získávání financí ve sportu, výčet jednotlivých skutečností včetně příkladů z praxe, vliv a význam osobnostimanažera na získávání financí - Sport jako pole působnosti pro podnikatelskou činnost, typy podnikání ve sportu, příklady z praxe, neziskovéorganizace ve sportu a obchodní společnosti- Sportovní podnik jako občanské sdružení a obchodní společnost, výdělečná činnost sportovních klubů, právní aspekty,legislativa, současné trendy- Reklama a sponzoring-obecná kritéria, typy a druhy reklamy a sponzoringu, současné možnosti a trendy v ČR, Evropěa ve světě- Sponzoring ve sportu, problematika, spolupráce se sponzorem, vyhledávání sponzorů, sponzorské balíčky, důvodyvedoucí ekonomické subjekty ke sponzoringu ve sportu - Sportovní reklama, typy a druhy (včetně reklamy mediální), nabídka reklamních služeb- Problematika reklamního partnerství, vztahy sponzor x sponzorovaný z nejrůznějších hledisek – od společenskéhopo ekonomické

Literatura

ČASLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. 3.vyd. Praha: Olympia, 2009. ISBN 978-80-7376-152-9. DURDOVÁ, Irena. Základní aspekty marketingu ve sportu. 2. vyd. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2010. ISBN 978-80-248-2176-4 .NOVOTNÝ, Jiří et al. Sport v ekonomice. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2011. ISBN 978-80-7357-666-0 .

Požadavky

Žádné

Garant

doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D.

Vyučující

doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D.