Předmět Marketing potravinářských výrobků (N321014)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu N321014 - Marketing potravinářských výrobků, Fakulta potravinářské a biochemické technologie, Vysoká škola chemicko-technologická v Praze (VŠCHT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
1. Základní pojetí marketingu2. Analýza zákazníka a konkurence v potravinářském průmyslu3. Marketingové strategie a strategické plánování v marketingu4. Portfóliové modely a jejich uplatnění v praxi5. Marketingový mix6. Produkt - charakteristika, životní cyklus7. Vývoj nových potravinářských výrobků8. Cena - faktory ovlivňující tvorbu, metody cenové kalkulace u potravinářských výrobků9. Marketingová komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej10. Distribuce - distribuční cesty11. Marketingový výzkum12. Kupní chování zákazníků při nákupu potravinářských výrobků13. Řešení případové studie I.14. Řešení případové studie II.
Literatura
Z: Grosová S.,Marketing. Principy, postupy, metody. VŠCHT Praha, Praha 2002D: KOTLER, P., Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Praha, Management Press, 2000,80-7261-010-4Z: KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
Garant
Pour Vladimír Ing. CSc.