Předmět Teorie spotřebitele (N324031)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu N324031 - Teorie spotřebitele, Fakulta potravinářské a biochemické technologie, Vysoká škola chemicko-technologická v Praze (VŠCHT).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
1. Role reklamy a marketingu při výběru potravin 2. Genetické a zdravotní dispozice ovlivňující rozhodování spotřebitele 3. Etické aspekty výroby potravin 4. Postavení spotřebitele k novým technologiím (např. biotechnologie, ozařování..) 5. Spotřebitelské testy 6. Vliv kultury a socioekonomického prostředí na vnímání potravin spotřebitelem 7. Podvědomé vlivy ovlivňující rozhodování spotřebitele 8. Motivační vlivy pro formulování stravovacích návyků ve společnosti 9. Personalizované potraviny 10. Postupy pro účinnou komunikaci se spotřebitelem 11. Označování 12. Komunikace zdravotních a nutričních aspektů (nutriční pyramidy apod.) 13. Komunikace rizik spojených s potravinami 14. Modely chování spotřebitelů
Literatura
Z: Kotler Philip, Armstrong Gary: Marketing, 6. vydání, 2003, ISBN: 978-80-247-0513-2Z: Národní a evropské právní předpisy regulující problematiku komunikace se spotřebitelem v oblasti potravin (např.: Nařízení EP a Rady č.: 1169/2001; Nařízení EP a Rady č.: 1924/2006)D: Dokumenty Ceské technologické platformy pro potraviny (Strategická výzkumná agenda, Implementční akční plán)
Garant
Pivoňka Jan Ing. Ph.D.