Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Metodologie hospodářské pedagogiky (DEP901)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu DEP901 - Metodologie hospodářské pedagogiky, Fakulta financí a účetnictví, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základy hospodářské pedagogiky 2. Výzkum potřeb ekonomického vzdělání ve společnosti 3. Řešení ekonomického vzdělávání z hlediska historického, metodického a obsahového 4. Gnoseologické aspekty ekonomického vzdělávání 5. Modelování obsahových struktur v ekonomickém vzdělávání 6. Modelování struktur vyučovacích jednotek v ekonomickém vzdělávání 7. Modelování plánování a příprav na vyučování 8. Modelování organizačních struktur ekonomického vzdělávání 9. Objektivní a subjektivní podmínky a předpoklady ekonomického vzdělávání 10. Metody a techniky vědeckého bádání v hospodářské pedagogice

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování doktorského studia budou studenti schopni:- porozumět principům hospodářské pedagogiky;- pochopit potřeby ekonomického vzdělání ve společnosti;- seznámit se s řešením ekonomického vzdělávání z hlediska historického;- modelovat obsahové struktury v ekonomickém vzdělávání;- zvládnout metody a techniky vědeckého bádání v hospodářské pedagogice.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZASZTALOS, O.Ekonomické vzdělávání v systému středního a vyššího školství v České republice.Praha:Vysoká škola ekonomická, 1996.80-7079-319-8ZKRPÁLEK, P. -- KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ, K.Didaktika ekonomických předmětů.Praha:Nakladatelství Oeconomica, 2012.978-80-245-1909-8DAchtenhagen, F. Didaktik des Wirtschaftslehre-Unterrichts, Opladen. 1984.DAnderson, G. et Arsenault, N. Fundamentals of EducationalResearch. London:Falmer Press. 1998.DCoufalík, J. Úvod do teorie tvorby základních pedagogických dokumentů pro střední odborné školy. Praha: VÚOŠ Praha 1980.DGavora, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. 2000. ISBN 80-85931-79-6.DGavora, P. Výzkumnémetody v pedagogice. Brno: Paido. 1996.DHendl, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál. 2004. ISBN 80-7178-820-1.DHunter, M. H. Leadership and theReform of Education. Manchester: Policy Press. 2011. ISBN 978-1847427663.DChráska, M. K současnýmtrendům pedagogického výzkumu ve světě. Olomouc: Pedagogická fakulta UP. 1995.DSkalková, J. et al. Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha: SPN. 1983.DWalterová, E. Kurikulum. Proměny a trendy v mezinárodníperspektivě. Brno: CDVU MU. 1994.

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc.