Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Podnikání a obchodování na Internetu (4IT326)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4IT326 - Podnikání a obchodování na Internetu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Definice, model obchodní transakce, kontext elektronického podnikání (e-podnikání) a elektronického obchodování (e-obchodování).Marketing, produkty, ceny, a distribuční kanály v e obchodování. Dodavatelské řetězce.Konceptuální model e obchodování.Druhy aplikací e-obchodování, další související komponenty modelu.E podnikání a jeho specifika, druhy aplikací, existující oblasti a trhy.Strategie, podnikatelský model, a podnikatelský plán pro e obchodování a e-podnikání.Současný stav oblasti, trendy a další rozvoj.

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování získají studenti přehled o možnostech podpory obchodní transakce na Internetu, o produktech a službách pro e-podnikání a e obchodování na Internetu, o požadavcích na e obchody (B2C), o možnostech podpory podnikových cílů e obchodováním (B2B) i základní představu o strategiích, možných podnikatelských modelech a o podnikatelských plánech. Na těchto základech budou též schopni provádět hodnocení, srovnávání a výběr.Studenti si dále prakticky ověří získané poznatky formou návrhu a zavedení konkrétního řešení elektronického obchodu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZWOODS, W.Internetová tržiště pro 21. století.Praha:ImmoPress, 2004.8023938991ZOSTERWALDER, A. -- PIGNEUR, Y. -- CLARK, T.Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers.Hoboken:John Wiley & Sons, 2010.978-0-470-87641-1DTURBAN, E.Electronic commerce 2008 : a managerial perspective.Upper Saddle River:Pearson Prentice Hall, 2008.978-0-13-224331-5DCHAFFEY, D.E-business and e-commerce management : strategy, implementation, and practice.New York:Prentice Hall, 2007.978-0-273-70752-3DLAUDON, K C. -- TRAVER, C G.E-commerce : business, technology, society.Upper Saddle River:Pearson Prentice Hall, 2008.978-0-13-500932-1DSHIH, C C.Vydělávejte na Facebooku : jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů.Brno:Computer Press, 2010.978-80-251-2833-6DAZUA, M.The social factor : innovate, ignite, and win through mass collaboration and social networking.Upper Saddle River:IBM Press, 2010.978-0-13-701890-1DSHIH, C. The Facebook Era : Tapping Online Social Networks to Market, Sell, and Innovate (2nd Edition). Boston : Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-13-708512-5.

Požadavky

Pro absolvování kurzu je nutné dodržet všechny termíny, navštívit minimálně jednu zvanou přednášku, a odprezentovat řešení elektronického obchodu. Předmět je zakončen povinnou ústní zkouškou.

Garant

prof. Ing. Jaroslav Jandoš, CSc.

Vyučující

prof. Ing. Jaroslav Jandoš, CSc.Ing. Michal Šebesta