Předmět Competitive Intelligence (4IT550)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4IT550 - Competitive Intelligence, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do předmětu. Charakteristika, vymezení a členění CI. 2. Systém strategického řízení a význam informací v konkurenčním boji.3. Zpravodajský cyklus CI. Key Information Topics/Questions. 4. Informační zdroje pro CI. Informační průmysl. 5. Sociální sítě a CI - virtuální sociální sítě jako informační zdroj pro CI.6 Social Network Analysis a Key Account Management- hledání expertů v sociání síti 7. CI a Nowledge Management8. Organizace a hodnocení CI, "produkty" CI9. - 11. Případové studie.12. Zadání týmové seminární práce13. Konsultace k seminárnípráci
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni, definovat informační potřeby, vyhledat potřebné informační zdroje, provést jejich analýzu a zpracovat příslušnou zprávu pro vrcholové vedení organizace na podporu strategického rozhodnutí v určité Strategy Business Area či určité v organizaci. Současně s tím získají studenti i přehled o nástrojích a metodách používaných při řešení úloh Competitive Intelligence..
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZMOLNÁR, Z.Competitive intelligence.Praha:Oeconomica, 2009.978-80-245-1603-5ZKEŘKOVSKÝ, M. -- VYKYPĚL, O.Strategické řízení : teorie pro praxi.Praha:C.H. Beck, 2002.80-7179-578-XZBARTES, F.Konkurenční strategie firmy.Praha:Management Press, 1997.80-85943-41-7ZJIRÁSEK, J A.Benchmarking a konkurenční zpravodajství : souměření pro soupeření.Praha:Profess Consulting, 2007.978-80-7259-051-3ZGRASSEOVÁ, M. -- DUBEC, R. -- ŘEHÁK, D.Analýza v rukou manažera : 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení.Brno:Computer Press, 2010.978-80-251-2621-9ZMOLNÁR, Z.Competitive Intelligence aneb jak získat konkurenční výhody.Praha:Oeconomica, 2012.978-80-245-1908-1DBurwell H. P: Online Competitive Inteligence. Increase Your Profits Using Cyber-Intelligence. 2004DGilad B.: Strategické válečné hry v podnikání. Management Press. 2010, ISBN 978-80-7261-216-1Dhttp://www.portalci.czDhttp://www.scip.orgDMcGonable J. J., Vella C.M: The Manager's Guide to Competitive Inteligence. 2003DRodenberg J: Competitive Inteligence and Senior Management, 2007DVymětal J., Diačiková A., Váchová M: Informační a znalostní management v praxi. 2006
Požadavky
žádné
Garant
prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc.
Vyučující
prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc.