Předmět Úvod do multimédií (4ME100)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4ME100 - Úvod do multimédií, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Prvky a význam multimédií2. Workflow tvorby multimediálního projektu3. Význam vizuální komunikace a multimédia v praxi4. Média a mediální produkce5. Komunikační teorie, informace a znalosti6. Základní principy designu7. Vnímání barev a tvarů, barevné modely8. Mediální produkty a jejich významy9. Role médií v moderních dějinách10. Komplexní multimediální projekty v praxi
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět:- určit, jaké prostředky použít pro interní či externí prezentaci informací v podnikové praxi- podrobně popsat a vysvětlit základní komunikační modely - vyjmenovat osobnosti vizuální komunikace a jejich dílo- definovat principy vizuální komunikace- popsat možné postupy tvorby komplexních multimediálních projektů- využít příslušný druh multimediální komunikace dle obsahu a účelu komunikovaného obsahu- diskutovat vztah multimédií, zpravodajství a publicistiky- shrnout a rozlišit účinky mediální produkce a vliv médií- posoudit formy mediálního obrazu současné společenské reality
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHORNÝ, S. -- KRSEK, L.Úvod do multimédií.Praha:Oeconomica, 2009.978-80-245-1608-0ZVAUGHAN, T.Multimedia : making it work.New York:McGraw-Hill, 2008.978-0-07-226451-7ZSCHELLMANN, B.Média : základní pojmy, návrhy, výroba.Praha:Europa-Sobotáles, 2004.80-86706-06-0ZHORNÝ, S.Vizuální komunikace firem.Praha:Oeconomica, 2004.80-245-0762-5
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.