Předmět Úvod do multimédií (4ME101)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4ME101 - Úvod do multimédií, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Prvky a význam multimédií 2. Workflow tvorby multimediálního projektu 3. Význam vizuální komunikace a multimédia v praxi 4. Média a mediální produkce 5. Komunikační teorie, informace a znalosti 6. Základní principy designu 7. Vnímání barev a tvarů, barevné modely 8. Mediální produkty a jejich významy 9. Role médií v moderních dějinách 10. Komplexní multimediální projekty v praxi V rámci cvičení se budou studenti seznamovat s praktickými aspekty realizace multimediální zakázky. Výstupem cvičení a samostatné práce je zpracování projektu na vybrané multimediální téma na základě konzultací s vyučujícími.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - určit, jaké prostředky použít pro interní či externí prezentaci informací v podnikové praxi - podrobně popsat a vysvětlit základní komunikační modely - vyjmenovat osobnosti vizuální komunikace a jejich dílo - definovat principy vizuální komunikace - popsat možné postupy tvorby komplexních multimediálních projektů - využít příslušný druh multimediální komunikace dle obsahu a účelu komunikovaného obsahu - diskutovat vztah multimédií, zpravodajství a publicistiky - shrnout a rozlišit účinky mediální produkce a vliv médií - posoudit formy mediálního obrazu současné společenské reality
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHORNÝ, S. -- VONDRA, Z. -- PHUNG, H N. -- KADLECOVÁ, P. -- ZÍDKA, L. -- TOMÁŠEK, D. -- VÍTEK, P. -- TRUHLÁŘ, F. -- ŠUBRTA, V. -- SIGMUND, T.Úvod do multimédií.Praha:Oeconomica, 2013.978-80-245-1987-6ZVAUGHAN, T.Multimedia : making it work.New York:McGraw-Hill, 2011.978-0-07-174846-9ZSCHELLMANN, B.Média : základní pojmy, návrhy, výroba.Praha:Europa-Sobotáles, 2004.80-86706-06-0ZHORNÝ, S.Vizuální komunikace firem.Praha:Oeconomica, 2004.80-245-0762-5
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
Vyučující
Kristýna Horná, DiS.doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.