Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Řízení multimediálních projektů (4ME250)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4ME250 - Řízení multimediálních projektů, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Produkční cyklus – reklamní kampaň, kulturní akce, grafika a foto, film, hudbaManažerské role a jejich kompetence, osoba manažera – od produkčních ke kreativěSpecifika managementu lidských zdrojů, krizová povaha řízení, týmy, delegování, odměňování a motivace, osoba manažera a jeho roleProjektové řízení v tvůrčích oborech a jejich specifika, problémy realizace projektuPodpůrné služby řídícím pracovníkům, nástroje informatikyZajišťování prostředků a zdrojůAutorské právo a důležité zákonyOrganizační struktury a schémata v praxiSystémový přístup v řízení, uchráněná racionalita, nástroje pro podporu řízeníFirma s kreativním obsahem – reklamní/komunikační agentura, grafické studioSimulace reálných situací v rámci cvičení - práce v týmech, hra na produkční společnost zajišťující multimediální produkty, reálné požadavky na zpracování zakázek

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět:- definovat a popsat produkční cykly výroby multimediálních produktů- definovat a popsat postupy jejich uplatnění v praxi v rovině ekonomického a hmotného řízeníBude schopen plánovat, realizovat, hodnotit a zadávat projekty s tvůrčím obsahem v proměnlivých podmínkách příslušného trhu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZCIKÁNEK, M. (ed.).Kreativní průmysly : příležitost pro novou ekonomiku.Praha:Institut umění, 2009.978-80-7008-231-7DROSENAU, M D.Řízení projektů.Praha:Computer Press, 2007.978-80-251-1506-0DVOGEL, H L.Entertainment industry economics : a guide for financial analysis.Cambridge:Cambridge University Press, 2007.978-0-521-87485-4DBAUMGARTEN, P A. -- FARBER, D C. -- FLEISCHER, M.Producing, financing, and distributing film.Pompton Plains:Limelight Editions, 2004.0-87910-107-5DGEORGE, N.Film crew : fundamentals of professional film and video production.Las Vegas:Platinum Eagle Publishing, 2010.978-0-578-03344-0DHONTHANER, E L.The complete film production handbook.Amsterdam:Elsevier, 2010.978-0-240-81150-5DKELLISON, C.Producing for TV and video : a real-world approach.Amsterdam:Elsevier/Focal Press, 2006.0-240-80623-9DOHIO, D.Five essential steps in digital video : a DV moviemaker's tricks of the trade.Indianapolis:Que, 2002.0-7897-2615-7

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.Ing. Zdeněk Vondra