Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reklamní agentura (4ME255)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4ME255 - Reklamní agentura, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Kurz je věrnou simulací reklamního tendru - výběrového řízení o zakázku velkého klienta, kde mezi sebou soupeří náhodně vytvořené skupiny - fiktivní agentury. Simulace pokrývá vše podstatné a - ano, někdy vytváří stres. Na to upozorňujeme předem. Protože i reálné situace jsou často stresové. Ale: naučíte se víc, než jste si možná mohli myslet. Ano, chvílemi je to jako výcvik speciálních jednotek - ale kdo z nás by jím nechtěl projít, aby byl neporazitelný?Náhodně vytvořené skupiny mají vedoucího, kterého zvolí, nebo se jím se souhlasem skupiny sám jmenuje. Vedoucí odpovídá za práci skupiny a může být vyměněn, pokud skupina opakuje mylné nebo mlhavé výsledky. Pokud kurz se skupinou dokončí, získává 90 bodů.V průběhu kurzu budou skupiny čelit velice autentickým zadáním do fiktivních tendrů, v nichž se bude stupňovat jak náročnost, tak bodové ohodnocení - vždy se plus minus zdvojnásobí. V tendru může uspět jedna ze skupin, nebo žádná. Tak, jak to chodí ve skutečnosti. Body mohou být v menším množství odměněny i výrazné momenty v práci jiných skupin.Hosty kurzu budou špičkové osobnosti české reklamy a jedna hodina kurzu je věnována českým médiím.Co očekáváme? Očekáváme, že s námi budete mluvit. A očekáváme, že budete žít. Očekáváme studenty vysoké školy. Samostatné. Studenty, kteří nemají problém, když jim něco není jasné, nebo nesouhlasí, to řeknou. Kurz ale není záludný, rafinovaný nebo A jak říká Adam Hrubý: Expect questions. Expect love.Kurz je zakončený závěrečnou zkouškou.Poznámka: Upozorňujeme, že v průběhu kurzu budou nastávat nečekané situace, které nejsou z pochopitelných důvodů popsané zde. Test, na který se mohu připravit, dokládá jen moji schopnost přípravy. Test, na který se připravit nemůžu, dokládá moje reálné schopnosti. A o ten nám jde.

Získané způsobilosti

Co získáte? Odcházet z kurzu budete s jasnou představou o tom, co obnáší uspět v agentuře - a co je třeba k tomu, získat klienta. Řada z vás si bude muset svou stávající představu poopravit - nejlepší je tedy žádnou nemít.Po úspěšném absolvování budou studenti schopni si osvojit základní principy komunikační teorie, budou schopni je aplikovat v praxi. Získají znalosti v postupech tvorby konceptu komunikace a přípravné fázi multimediální komunikace, jejímž úkolem je připravit podklady pro výrobní specialisty v oblasti multimédií. Absolvent bude mít přehled o tvorbě komunikační kampaně jako celku a o její realizaci prostřednictvím agenturních procesů, které v praxi probíhají.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHORNÝ, S. -- VONDRA, Z. -- PHUNG, H N. -- KADLECOVÁ, P. -- ZÍDKA, L. -- TOMÁŠEK, D. -- VÍTEK, P. -- TRUHLÁŘ, F. -- ŠUBRTA, V. -- SIGMUND, T.Úvod do multimédií.Praha:Oeconomica, 2013.978-80-245-1987-6DArt Directors Club, http://www.adc-czech.cz #DAsociace dodavatelů internetových řešení, http://www.asociace.bizDAsociace komunikačních agentur (AKA), http://www.aka.czDCreative Copywriters Club, Stránka !3 z !7, https://www.facebook.com/pages/Creative-Copywriters-Club/153461373872DDigitální agentury pod záštitou AKA, http://digitalniagentury.czDMarketing a média, tištěný (týdeník) i webový, z rodiny Economia http://mam.ihned.czDMarketing Sales Media, tištěný (týdeník) i webový, http://marketingsales.tyden.czDMédiář http://www.mediar.cz, http://galeriereklamy.mediar.cz/uvod/DStrategie z rodiny Mladá Fronta http://strategie.e15.cz

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.Ing. Zdeněk Vondra