Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Státní zkouška z vedlejší specializace (4MK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4MK - Státní zkouška z vedlejší specializace, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Státní zkouška komplexně prověřuje osvojené znalosti v daném studijním oboru z následujících oblastí: Multimediální komunikace Počítačová grafika a sazba Digitální fotografie Vizuální komunikace

Získané způsobilosti

Úspěšným absolvováním zkoušky studenti prokáží, že jsou schopni identifikovat klíčové poznatky studijního oboru. Absolvent vedlejší specializace bude mít přehled o teorii multimédií a audiovizuální komunikace. Osvojí si základní znalosti a dovednosti v oblastech grafiky, sazby, digitální fotografie, digitálního videa, základů práce se zvukem a řízení multimediálních projektů. Bude znát řetězec vzniku multimediálního produktu od zadavatelské fáze až po vlastní realizaci. V praxi nalezne uplatnění jako řešitel multimediálních projektů, jejich zadavatel nebo pracovník PR útvarů a marketingu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHORNÝ, S. -- KRSEK, L.Úvod do multimédií.Praha:Oeconomica, 2009.978-80-245-1608-0ZHORNÝ, S.Vizuální komunikace firem.Praha:Oeconomica, 2004.80-245-0762-5ZHORNÝ, S.Počítačová typografie a design dokumentů.Praha:Grada, 1997.8071694877ZHORNÝ, S.Počítačová grafika.Praha:Oeconomica, 2006.80-245-1104-5ZHORNÝ, S.Digitální fotografie a její zpracování.Praha:Oeconomica, 2005.80-245-0797-8DBERAN, Vl. a kol., Typografický manuál, 2003DBLAŽEJ, B., Grafická úprava tiskovin, 1990, ISBN 80-04-23201-9DBROWN, B., Cinematography: Theory and Practice: Image Making for Cinematographers, Directors and Videographers, 2002, ISBN 0240805003DCIKÁNEK, M., Kreativní průmysly - příležitost pro novou ekonomiku, 2009, ISBN 978-80-7008-231-7 DEISMANN, K., Photoshop: výběry, masky a montáž, ISBN 80-86815-41-2DFABE, M., Closely Watched Films: An Introduction to the Art of Narrative Film Technique, 2004, ISBN 0520238915DFISCHER, W., Digital Video and Audio Broadcasting Technology: A Practical Engineering Guide (3 ed.), 2010, ISBN 3642116116DFREEMAN, M., Fotografie a vysoký dynamický rozsah - základy HDR, ISBN 978-80-86815-95-4DFRIEDMANN, A., Writing for Visual Media, Third Edition, 2010, ISBN 0240812352DHENICK, B., HTML & CSS: The Good Parts, 2010, ISBN 978-0596157609DHOLZNER, S., AJAX: A Beginner's Guide (Beginner's Guide.1), 2008, ISBN 978-0071494298DJOHNOVÁ, R. – ČERNÁ, J., Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví, 2007, ISBN 978-80-245-1276-1 DKELBY, S., Digitální fotografie ve Photoshopu CS4, 2009, ISBN 978-80-251-2335-5DKOČIČKA, P. - BLAŽEK, F., Praktická typografie, 2000, ISBN 80-7226-385-4DKRUG, S., Web Design: Nenuťte Uživatele Přemýšlet!, 2. aktualiz. vyd. 2006, ISBN 80-251-1291-8DLAWRENCE, D., TAVAKOL, S., Website Design: Optimising Aesthetics, Usability and Purpose, 2006, ISBN 978-1846285189DMATHAUSOVÁ, M., 12 pádů scénáristiky, 1996, ISBN 80-7187-071-4DMYŠKA, M., Světlo a osvětlení v digitální fotografii, ISBN 978-80-251-2001-9DPETERSON, B., F., Naučte se vidět kreativně: design, barva a kompozice ve fotografii, ISBN 80-86815-08-0DRABINGER, M., Directing, Fourth Edition: Film Techniques and Aesthetics, 2007, ISBN 0240808827DROSENAU, M., D., Řízení projektů, 2007, ISBN 978-80-251-1506-0 DSCHELLMANN, B. a kol., Média: základní pojmy, návrhy, výroba, 2004, ISBN 80-86706-06-0 DVALUŠIAK, J., Základy střihové skladby 3., V Praze : FAMU, rozš. vyd. 2005, ISBN 80-7331-039-2DVAUGHAN, T., Multimedia: making it work, 2008, ISBN 978-0-07-226451-7 DVOGEL, H., Entertainment Industry Economics: a guide for financial analysis, 2001, ISBN 0-521-79264-9DWARE, C., Information Visualization, Second Edition: Perception for Design (2 ed.), 2004, ISBN 1558608192

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.