Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Státní zkouška z vedlejší specializace (4PK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4PK - Státní zkouška z vedlejší specializace, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

4SA421 - Prezentace a komunikace informací1. Formy a typy komunikace. Strategie, styly a taktiky komunikace.2. Návrh, příprava a organizace prezentace informací. 3. Zásady efektivní komunikace v týmových/projektových aktivitách. 4. Racionální postupy při prevenci a řešení komunikačních problémů v praxi.5. Komunikační dovednosti a kompetence. Zdroje chyb v komunikaci.6. Umění naslouchat. Otázky a odpovědi. Přesvědčování a argumentace.7. Asertivita, agresivita a submisivita v komunikaci8. Konverzace, rozhovor, dialog, diskuse. Jednání a vyjednávání.9. Projevy, prezentace, porady.10. IT v komunikaci.11. Mezikulturní komunikace.4ME401 - Multimediální komunikace1. Základní prvky vizuální a audiovizuální komunikace a technologie k jejich realizaci 2. Psychologické aspekty vizuální komunikace3. Prostředky prezentace informací vůči vybrané cílové skupině 4. Trendy v prezentaci informací pro vybrané cílové skupiny5. Průběh zpracování multimediálního produktu (digitální video, zvuk, animace)6. Základy kompozice a estetiky7. Právní aspekty tvorby a užití multimédií. 8. Základní komunikační modely 9. Formy mediálního obrazu současné společenské reality

Získané způsobilosti

Úspěšným absolvováním zkoušky studenti prokáží, že jsou schopni identifikovat klíčové poznatky studijního oboru.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZSTŘÍŽOVÁ, V.Prezentace informací a komunikace.Praha:Oeconomica, 2010.978-80-245-1714-8ZSTEJSKALOVÁ, D. -- HORÁKOVÁ, I. -- ŠKAPOVÁ, H.Strategie firemní komunikace.Praha:Management Press, 2008.978-80-7261-178-2ZHORNÝ, S.Úvod do multimédií.Praha:Oeconomica, 2013.978-80-245-1987-6ZVAUGHAN, T.Multimedia : making it work.New York:McGraw-Hill, 2008.978-0-07-226451-7

Požadavky

Forma zkoušky: ústní zodpovězení otázky sestávající ze dvou podotázek (vždy ze dvou povinných předmětů kurzu) Trvání zkoušky: 30 minut – příprava, 30 minut - zodpovězení otázky před tříčlennou zkušební komisí

Garant

Mgr. Ing. Tomáš Sigmund, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Ing. Tomáš Sigmund, Ph.D.