Předmět Marketing (4PS132)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4PS132 - Marketing, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Podstata, pojetí a funkce marketingu Marketingové prostředíMarketingová koncepce a principy marketingového řízení podnikuMarketingové strategieProces, etapy a metody marketingového výzkumu, informační systémKupní chování zákazníka, jeho podstata a významKupní chování organizací Segmentace trhuMarketingový mix,pojem, složky, podstata, nástrojeProdukt, pojetí v marketingu, životní cyklus, inovaceCena, faktory ovlivňující její tvorbu, metody tvorby cenDistribuce, typy a funkce mezičlánků, distribuční systémyMarketingová komunikace a propagace, pojem, složkyMarketing v mezinárodním prostředíMarketing v informační společnosti
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni vysvětlit problematiku marketingu obecně, marketingu informačních služeb a marketingově orientované firmy a získat tak kvalifikaci pro výkon nižších a středních funkcí v marketingových odděleních firem, reklamních, komunikačních a PR agenturách. Studenti budou znát základní kategorie moderního marketingu, postihnou jeho podstatu i obsah, metody, postupy a procedury hlavních nástrojů marketingového mixu a uplatní tak svoji integrující roli v řízení podniku. Studenti si osvojí teoretické poznatky a návyky a budou schopni je využít při řešení týmových úkolů z podnikové praxe.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBOUČKOVÁ, J. a kol.Marketing.Praha:C.H.Beck, 2003.80-7179-577-1ZSTEHLÍK, E. -- BOUČKOVÁ, J.Základy marketingu.Praha:Vysoká škola ekonomická, 1999.80-7079-527-1DKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1359-5DMEFFERT, H.Marketing & management.Praha:Grada Publishing, 1996.80-7169-329-4DKOTLER, P.Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy.Praha:Management Press, 2000.80-7261-010-4
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Radka Johnová
Vyučující
Ing. Radka Johnová