Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Vizuální komunikace firem (4PS385)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4PS385 - Vizuální komunikace firem, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Komunikace, prezentace a propagace 2. Principy, teorie a nástroje vizuální komunikace 3. Řetězec: námět, scénář, storyboard 4. Filmová „řeč“ – základy 5. Základy střihové skladby 6. Natáčení filmu: technické a produkční aspekty 7. Lidské prvky a jejich role v audiovizuální produkci 8. Digitální postprodukce

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - orientovat se v problematice vizualizace informací do audiovizuální podoby - definovat principy vizuální komunikace - popsat produkci audiovizuálního projektu zaměřenou na potřeby firmy, na její propagaci apod. - formulovat potřeby firmy a realizovat odpovídající zadání produktu u dodavatele - posoudit a argumentovat kvalitu zadaných produktů - navrhnout a sestavit scénář filmu, spotu, reklamy - nafotit, nakreslit, nafilmovat a editovat prvky „firemní prezentace“ - z prvků sestavit „jednoduchý“ multimediální produkt – DVD s filmy

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHORNÝ, S. -- KRSEK, L.Úvod do multimédií.Praha:Oeconomica, 2009.978-80-245-1608-0ZHORNÝ, S.Vizuální komunikace - skripta.Praha:Oeconomica, 2005.

Požadavky

žádné

Garant

doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.