Předmět Vizuální komunikace firem (4PS385)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4PS385 - Vizuální komunikace firem, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
| Materiál | Typ | Datum | Počet stažení | 
|---|
Další informace
Obsah
1. Komunikace, prezentace a propagace 2. Principy, teorie a nástroje vizuální komunikace 3. Řetězec: námět, scénář, storyboard 4. Filmová „řeč“ – základy 5. Základy střihové skladby 6. Natáčení filmu: technické a produkční aspekty 7. Lidské prvky a jejich role v audiovizuální produkci 8. Digitální postprodukce
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování kurzu budou studenti umět: - orientovat se v problematice vizualizace informací do audiovizuální podoby - definovat principy vizuální komunikace - popsat produkci audiovizuálního projektu zaměřenou na potřeby firmy, na její propagaci apod. - formulovat potřeby firmy a realizovat odpovídající zadání produktu u dodavatele - posoudit a argumentovat kvalitu zadaných produktů - navrhnout a sestavit scénář filmu, spotu, reklamy - nafotit, nakreslit, nafilmovat a editovat prvky „firemní prezentace“ - z prvků sestavit „jednoduchý“ multimediální produkt – DVD s filmy
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZHORNÝ, S. -- KRSEK, L.Úvod do multimédií.Praha:Oeconomica, 2009.978-80-245-1608-0ZHORNÝ, S.Vizuální komunikace - skripta.Praha:Oeconomica, 2005.
Požadavky
žádné
Garant
doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
