Předmět Marketingové nástroje (4PS391)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4PS391 - Marketingové nástroje, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Nástroje marketingu,Marketingový mix a jeho různé koncepce v závislosti na typu podnikatelského subjektu a předmětu podnikání,Produkt, klasifikace a sortiment, spotřebitelské vnímání, složky, charakteristiky image,Zavádění nových produktů, úloha informací,Cena, spotřebitelské vnímání cen, cenové polohy sortimentu, jejich marketingová specifika, cena jako nástroj specifických subjektů na spotřebitelském trhu, cena informací,Distribuce, pojetí, vzájemné vztahy jednotlivých článků, specifika distribučních kanálů,Propagace, komunikační mix,Harmonizace a optimalizace marketingového mixu v informační společnosti,Marketingový plán.
Získané způsobilosti
Po úspěšném absolvování budou studenti schopni prokázat znalosti o využívání a vzájemné harmonizaci marketingových nástrojů v informační společnosti, schopnost sestavit marketingový plán. Kurz je výchozím předpokladem pro bakalářskou práci na marketingové téma a pro uplatnění absolventa v obchodních a marketingových odděleních firem.
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOTLER, P.Marketing management.Praha:Grada, 2001.80-247-0016-6DSchultz, Don, Schultz, Heidi,:IMC The Next Generation ISBN 0-07-141662-5, 2004
Požadavky
žádné
Garant
Ing. Radka Johnová
Vyučující
Ing. Radka Johnová