Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace (4PS393)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu 4PS393 - Marketingová komunikace, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Propagace a marketingová komunikace v informační společnosti Reklama jako způsob komunikace, etika, regulace Reklamní strategie a psychologie reklamy Tvůrčí metody v tvorbě reklamního poselství Plánování reklamy Rozpočet na reklamu a na ostatní složky propagace Testování reklamní kampaně Výběr médií, jejich plánování, hodnocení oblasti využití Veletrhy a komerční výstavy Event marketing Guerilla marketing a virální marketing Role značky v marketingové komunikaci Příprava a realizace reklamní kampaně, produkce a kreativní složka Public Relations, podstata a význam PR, veřejnost, možnost jejího ovlivňování, zásady úspěšné komunikace, řešení problémů Metody PR, práce s médii Sponzoring Podpora prodeje zaměřená na spotřebitele Podpora prodeje zaměřená na maloobchod a velkoobchod Přímý marketing

Získané způsobilosti

Po úspěšném absolvování budou studenti schopni připravit plán marketingové komunikace a samostatně zpracovat kteroukoli část procesu marketingové komunikace. Cílem předmětu je vybavit posluchače znalostmi a zkušenostmi z oblasti marketingové komunikace a připravit ho pro práci v reklamních a public relations agenturách a firemních odděleních propagace a PR

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZTELLIS, G J.Reklama a podpora prodeje.Praha:Grada, 2000.80-7169-997-7ZSCHULTZ, D E.Moderní reklama : umění zaujmout.Praha:Grada, 1995.80-7169-062-7ZKOTLER, P. -- KELLER, K L.Marketing management.Praha:Grada, 2007.978-80-247-1359-5DJANOUCH, V.333 tipů a triků pro internetový marketing.Brno:Computer Press, 2011.978-80-251-3402-3DLEVINSON, J C.Guerilla marketing.Brno:Computer Press, 2009.978-80-251-2472-7DŠINDLER, P.Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci.Praha:Grada, 2003.80-247-0646-6

Požadavky

žádné

Garant

Ing. Radka Johnová

Vyučující

Ing. Radka Johnová